Medusa's Venom
Het beest is terug en haar gif is dodelijker dan ooit. Wanneer nieuwkomer Lola wordt verwelkomd in de kring van Medusa, ondergaat ze een ritueel om haar dichter bij haar nieuwe zussen te brengen.