Meester der meesters
Vishwanath en Jaikishan zijn twee dieven en goede vrienden. Wanneer ze proberen een eerlijk leven te leiden voor hun vrouwen, keert Pukhraj hen tegen elkaar en worden ze aartsvijanden.