Meltdown in Dixie
Na de schietpartij in Charleston in 2015 barst er in Orangeburg, South Carolina, een strijd los tussen de Sons of Confederate Veterans en een ijswinkel-eigenaar die gedwongen wordt de confederatievlag op zijn parkeerplaats te hijsen.