Mevrouw de president
Na een drukke tijd op het werk besluit de president om stiekem een avondje uit te gaan. Ze gaat vermomd, zodat mensen haar niet herkennen en begint onverwacht een liefdesavontuur met een man die niet weet wie ze echt is.