Migrations: The Big Swim
We leven op een voortdurend bewegende planeet en terwijl landschappen worden veranderd, moeten dieren op het ritme van de planeet meelopen. Gedreven door instinct volgen ze de kaart die in hun DNA zit ingebakken.