Miniverse
Vergezel astronaut Chris Hadfield - een YouTube sensatie vanwege zijn performance van David Bowies “Space Oddity” aan boord van het International Space Station - samen met lifters Michio Kaku (en anderen) op een joyride door ons zonnestelsel, afgeschaald naar de omvang van het VS-continent.