Modieus Verliefd
Avery koestert een geheime droom om modeontwerpster te worden en voor Lisette Monique te werken. Oliver, een speler uit de Upper East Side, biedt Avery de kans om voor Lisette te werken in ruil voor het publiekelijk met hem daten om zijn slechte jongen-imago op te vijzelen.