Moeders
Een Mexicaans-Amerikaans echtpaar verwacht hun eerste kind en verhuist naar een jaren 70-migrantengemeenschap in Californië, waar vreemde symptomen en angstaanjagende visioenen hun nieuwe gezin bedreigen. Deel van de collectie Welkom in het Blumhouse.