Monkey Mayhem
Apen behoren tot de meest evolutionair succesvolle soorten ter wereld, van Japanse sneeuwapen tot Afrikaanse bavianen. Beminnelijk, agressief en vol kattenkwaad, onze verre neven en nichten hebben veel met ons gemeen. W ie naar onze stamboom van primaten kijkt, onthult al snel de diversiteit.