Monsters en Co.
Beleef de film die de harten van recensenten en fans van over de hele wereld heft gestolen. De sympathieke Sulley (John Goodman) en zijn grappenmakende hulpje Mike Wazowski (Billy Crystal) zijn het beste bangmaakteam van Monsters & Co., de angstkreetfabriek in Monstropolis. Wanneer een klein meisje genaamd Boo hun wereld binnenwandelt, zijn het juist de monsters die bang zijn. Het is aan Sulley en Mike om haar uit het zicht te houden en haar terug naar huis te brengen. Open de deur naar een fantastische wereld boordevol pret en fantasie, en je zult er geen genoeg van kunnen krijgen.