Monte Carlo
De drie meiden Grace, Emma en Meg besluiten om een droomreis te gaan maken naar Parijs. Grace wordt hier echter per ongeluk aangezien voor een verwende Britse ‘socialite’. Voordat het drietal de kans krijgt om hun ware identiteit te onthullen, raken ze verzeild in een avontuur van paparazzi, privé-vliegtuigen, haute couture kleding, sprookjesachtige romances en een vakantie in Monte Carlo.