Moonstruck
In de Italiaans-Amerikaanse gemeenschap van Brooklyn stemt weduwe Loretta ermee in om met Johnny te trouwen. Maar als ze zijn jongere broer Ronny ontmoet, springen de vonken er vanaf. Terwijl de spanningen en emoties binnen de familie hoog oplopen, komt Loretta in een dilemma terecht.