Moord In Saint-Omer
De rust in het stadje Doulac wordt verstoord wanneer een anonieme ‘gifpen’ dreigt de waarheid te onthullen over een moord die een paar jaar eerder is gepleegd. Een wolk van twijfel en achterdocht hangt boven elk huis. De mysterieuze berichten maken ook een moordenaar boos die alles doet om ontmaskering te voorkomen. Rechter Aubert – die vier jaar eerder van de zaak werd gehaald – keert terug naar Doulac en start een onderzoek om de moordenaar en de raadselachtige bron van de dreiging te vinden.