Moulin Rouge
Het opwekkende Moulin Rouge speelt zich af in een Parijse nachtclub die de decadente elite van de maatschappij van amusement voorziet en vertelt het verhaal van de gedoemde liefdesverhouding tussen een verbluffend mooie courtisane (Kidman) en een strijdende jonge schrijver (McGregor).