Mucize
In 1961, wordt docent Mahir uit het westen naar een dorp in het verre oosten overgeplaatst dat niet eens een school heeft. Natuurlijk is Mahir niet echt blij met de situatie, hoe dan ook, zijn enige voorwaarde is dat de meisjes ook naar school gaan. En Aziz... Aziz is 34 jaar oud, niet getrouwd en kan niet lezen en schrijven. Hij is gehandicapt. Maar samen bouwen ze een school.