My Blue Heaven
FBI agent Barney Coopersmith moet voormalig maffialid Vincent Antonelli beschermen. Antonelli wil gaan getuigen tegen vroegere collega's van hem, maar een huurmoordenaar wil hem uit de weg ruimen. Coopersmith heeft zijn handen vol aan Antonelli en meer en meer komt hij in de problemen.