National Anthem
In een zonovergoten uithoek van New Mexico ontmoet de introverte, jonge cowboy Dylan een wereld waarvan hij nooit had durven dromen. Op de ranch House of Splendor, bewoond door een zelfgekozen lhbtiqa+-familie, ontdekt hij niet alleen zijn eerste liefde, de stralende Sky, maar ook zichzelf. Tussen sprankelende galajurken te paard, vurige dansen en lip-syncs vol lef bloeit een verhaal op.