Never Back Down: No Surrender
Case Walker (Michael Jai White) is een ex-gevangene die gespecialiseerd is in martial arts en tevens voormalig MMA-kampioen is. Case krijgt een uitnodiging om weer terug te keren in de ring. Hij besluit hier op in te gaan en een poging te wagen om wederom met de titel naar huis te gaan. Hoe zal het Case Walker ditmaal afgaan?