Never Change!
In 2008 maakt een verwoestende tornado een einde aan het laatste schooljaar van de eindexamenklas van North Meadows High. Nu, als dertigers, moeten ze terug om de middelbare school alsnog af te maken. Oude liefdes en tweede kansen maken er een ware nachtmerrie van.