Never Let Me Go
Ruth (Keira Knightley), Kathy (Carey Mulligan) en Tommy (Andrew Garfield) brengen hun kindertijd door op een ogenschijnlijk idyllische Engelse kostschool. Ze groeien op tot jonge volwassenen en ontdekken dat ze moeten leren leven met de kracht van de liefde die ze voor elkaar voelen terwijl ze zich voorbereiden op de kwellende realiteit die hen te wachten staat.