Nicky Deuce
Wanneer Nicholas Borelli II, een jongen die beschermd is opgegroeid, naar het bruisende Brooklyn in New York wordt gestuurd om bij zijn oom Frankie te gaan wonen, raakt hij betrokken bij de maffia en neemt hij de naam Nicky Deuce aan.