Northless
Andres bereikt de Mexicaanse grens om over te steken naar de Verenigde Staten. Na elke poging ontdekt hij weer dat Tijuana een onrustige stad is. Tijdens het wachten wordt Andres niet alleen geconfronteerd met zijn gevoelens en wat hij heeft achtergelaten, maar ook met degenen die hij heeft ontmoet.