Nothing Is Impossible
Het leven van Scott Beck (David A.R. White) loopt niet volgens plan. Hij werkt als conciërge op de middelbare school waar hij ooit de ster van het basketbalteam was, en kampt met de zorg voor een ziekelijke vader, autopech, en zijn herinneringen aan Ryan (Nadia Bjorlin), het meisje van wie hij lang geleden hield. Maar hij krijgt een kans wanneer Ryan, nu de eigenaar van de Knoxville Silver...