Novocaine
Nathan Caine (Jack Quaid) is met een zeldzame genetische afwijking geboren waardoor hij geen pijn voelt. Als het meisje van zijn dromen (Amber Midthunder) gegijzeld wordt bij een bankoverval, zet hij zijn onvermogen om pijn te voelen in als onverwacht wapen in de strijd om haar te bevrijden.