Old Joy
De oude vrienden Kurt en Mark herenigen zich voor een weekendje kamperen in het Cascadegebergte ten oosten van Portland, Oregon. Wanneer ze aankomen bij hun bestemming, een waterbron diep in het bos, moeten ze de confrontatie aangaan met de verschillende paden die ze in hun leven hebben bewandeld.