Old MacDonald Duck
Donald Duck heeft het ritme van het werken op de boerderij te pakken, zoals het voeren van de dieren en het melken van Clementine de koe, maar dan ziet hij dat er een vlieg in de melk zit. Deze vervelende vlieg verstoort zijn dagelijkse werk en drijft hem tot wanhoop.