On Her Majesty's Secret Service
In deze spannende film gaat James Bond (George Lazenby) undercover in de Zwitserse Alpen, daar wordt 007 verliefd op de beeldschone Tracy Di Vicenzo (Diana Rigg). Hij moet voorkomen dat Ernst Blofeld (Telly Savalas) een plan uitvoert dat aan miljoenen mensen het leven kan kosten.