Onder het oppervlakte
Om het grootste mysterie van Patagonië, El Nahuelito, te onderzoeken, voert een filmregisseur een onderwaterzoektocht uit, het eerste audiovisuele onderzoek dat in deze zin wordt uitgevoerd. In dit verhaal worden extreme overtuigingen en categorische ontkenningen besproken.