One Minute
Lizzy en Nike zijn twintigers en verhuizen naar een nieuw appartement. Ze zien hun dubbelgangers in een appartement aan de overkant van de straat en realiseren zich al snel dat deze buren een minuut eerder in de tijd bestaan en dat zij, Lizzy en Nike, in feite de spiegel zijn: de dubbelgangers. Wanneer ze een gemaskerde man op het tegenoverliggende balkon zien, moeten ze hun toekomstige zelf proberen te waarschuwen om te overleven.