Only A Ride
Anthony verwierf bekendheid door de Triple-Triple Crown te voltooien: een rit van 40 uur en 260 km in de bergen van Vancouver's North Shore. Anthony staat bekend om zijn extreme uithoudingsuitdagingen en vindt troost in deze tochten te midden van mentale gezondheidsproblemen. Nu plant hij een route over 10 bergen om aandacht te vragen voor mentale gezondheid.