Our Ladies
In het Schotland van de jaren 90 van de 20e eeuw krijgt een groep katholieke schoolmeisjes een kans om naar Edinburgh te gaan voor een koorwedstrijd, maar ze hebben meer interesse in drinken, feesten en mannen oppikken dan om de wedstrijd te winnen.