Parachute
PARACHUTE, waarin Brittany Snow haar debuut maakt als regisseur, vertelt het verhaal van twee beste vrienden die de grens verkennen tussen onvoorwaardelijke liefde en afhankelijkheid. Ethan (Thomas Mann) is net uit de gevangenis en Riley (Courtney Eaton) is net uit de rehabilitatie. De twee leren elkaar kennen en het klikt. De wereld zit een stuk logischer in elkaar als ze samen zijn, toch?