Partir un jour
Cécile staat op het punt haar droom te verwezenlijken: de opening van haar eigen gastronomisch restaurant. Onverwachts moet ze terugkeren naar haar geboortedorp. Ver weg van de drukte van Parijs loopt ze daar haar jeugdliefde weer tegen het lijf. Oude herinneringen komen boven en haar zekerheden beginnen te wankelen...