Pestkop
Danny is een scholier die vanwege zijn geesteszieke moeder thuis weinig aandacht krijgt. Hij is liever op school waar hij erg populair is maar ook bekend staat als grote pester. Zijn voornaamste slachtoffer is Suus, een lesbisch klasgenootje dat veel problemen ondervindt door haar geaardheid. Ze blijkt telkens een makkelijk slachtoffer voor Danny.