Pierre And Jeanne
De familie Roland worstelt met de gevolgen van de erfgenaam van een fortuin door de jonge Jeanne van familievriend Mr. Marechal, terwijl oudere broer Pierre twijfelt aan de heiligheid van familie en de mogelijke geheimen achter de rijkdom.