Pillow Talk
Hollywoodlegendes Rock Hudson en Doris Day doen de vonken van het scherm spatten in de bekroonde romantische komedie Pillow Talk. Jan Morrow (Day), een fatsoenlijke binnenhuisarchitecte, moet noodgedwongen een telefoonlijn delen met de onverbeterlijke rokkenjager Brad Allen (Hudson), maar van een "verbinding" is aanvankelijk weinig sprake.