Pimpinero
In de woestijn tussen Colombia en Venezuela riskeren 'pimpineros' hun leven door illegaal brandstof de grens over te brengen. Wanneer Juan, een jonge brandstofsmokkelaar, gedwongen wordt voor een mysterieuze rivaal te werken, gaat zijn vriendin Diana op een gevaarlijke reis om de geheimen van dit niemandsland te onthullen.