Play Along
Een meedogenloze ontvoerder heeft het gemunt op jonge vrouwen en dwingt hen tot een dodelijk psychologisch oorlogsspel met behulp van kostuums. Wanneer de 17-jarige Skylar als eerste hem te slim af is, ontstaat er een strijd om hun leven.