Poolman
Darren Barrenman is geboren in Los Angeles en een onverbeterlijke optimist die zijn dagen doorbrengt met het onderhoud van het zwembad van het Tahitiaanse Tiki appartementencomplex. Hij gaat de harde strijd aan om van zijn geboortestad een betere plek te maken om te wonen.