Preschool
In Londen hebben twee vaders (Josh Duhamel & Michael Socha) de laatste open plek op een chique kleuterschool voor ogen. Wat begint als een eenvoudige aanmelding, verandert in een wilde rivaliteit vol leuke grappen, uitbundige overtreffingen en verrassende gevolgen. Als de plannetjes uit de hand lopen en de families bij de waanzin betrokken raken, ontdekken beide vaders wat ze bereid zijn te doen voor hun kinderen – en wat het betekent om ouder te zijn.