Primate
Lucy's thuiskomst op een tropisch eiland had moeten bestaan uit strand en beste vrienden, niet uit een gevecht op leven en dood. Als de extreem slimme chimpansee van haar familie in een woeste razernij vervalt, ontaardt de nacht in een angstaanjagende chaos. Omdat haar vader afwezig is en er geen hulp in zicht is, verandert het paradijs in een gevangenis. Lucy en haar vrienden vechten om te overleven tegen een dodelijk roofdier dat ze ooit vertrouwden. Van de regisseur van 47 METERS DOWN.