Prins van Muck
De gepensioneerde patriarch Lawrence MacEwen begint zijn laatste dagen te leven. Als Laird van het eiland Muck is het zijn missie om de kwetsbare samenleving op dit Schotse eiland te behouden, zodat deze kan worden doorgegeven aan zijn zoon en toekomstige generaties. Maar hij moet accepteren dat hij niet langer de controle heeft over zijn zoon, zijn leven of het eiland waar hij zo van houdt.