Project Almanac
Als vijf tieners een machine ontdekken die hen terug kan sturen in de tijd, lijken de mogelijkheden eindeloos. Maar door het verleden te veranderen, hebben ze de toekomst van onze wereld in gevaar gebracht. Kunnen ze de schade herstellen voordat het te laat is?