Radioactive Forest
Tien jaar na de nucleaire ramp in de Fukushima Daiichi Power Plant, gevolgd door de megaschok en megatsunami van 11 maart, is het mooie ‘satoyama’ landschap inmiddels vervangen door willekeurig uitbreidende wildernis. De meest opvallende verandering zit wellicht in het lokale ecosysteem.