Rango
Bereid je voor op een tango met Rango, een topfilm die volgens critici en het publiek visuele vondsten bevat en ontzettend leuk en spannend is. Johnny Depp schittert als Rango, een eigenzinnige kameleon. Hij komt terecht in een woeste stad waarvan de bewoners dringend behoefte hebben aan een held. Rango is verfrissend origineel met oogstrelende animaties en bovendien een ongelooflijk grappige, magnifiek vormgegeven film.