Reality Needs A Reset
Vijf levens balanceren op de rand van het buitengewone wanneer een opgejaagde vader, een brekende moeder, een man zonder identiteit, een ziel in het vagevuur en een kosmische reiziger allemaal proberen houvast te vinden terwijl het weefsel van hun werkelijkheid begint te scheuren.