Red Rabbit Lodge
Om haar traumatische verleden achter zich te laten, verhuist Abigail naar Red Rabbit Lodge, een toevluchtsoord voor studenten. Maar het huis herbergt bloed, chaos en een sadistische moordenaar binnen de muren.