Resurgence
Om de fitste op aarde genoemd te worden, moet je een aantal fysieke en mentale uitdagingen overwinnen. In het jaar 2020 waren er genoeg uitdagingen. ‘Resurgence’ legt al het drama vast als de organisatie CrossFit zich voorbereidt op een evenement met aanwezige atleten tijdens een wereldwijde pandemie. Ze ontwikkelen een nieuwe wedstrijdformule met een klein veld van atleten, slechts vijf mannen en vijf vrouwen. Deze atleten gaan naar een kleine ranch in Californië om elke mogelijke uitdaging te overwinnen om tot fitste op aarde gekroond te worden.