Jen is op een romantisch uitje met haar rijke vriend, wanneer zijn vrienden plotseling aansluiten voor een jachttrip. Een schokkende gebeurtenis zorgt ervoor dat Jen voor dood wordt achtergelaten. Helaas voor haar aanvallers overleeft Jen en duikt ze weer op met maar één doel: wraak.