Rhythm Racketeer
1937. Gangster Nap Connors probeert door te breken in de Londense onderwereld en ontdekt dat hij een dubbelganger heeft in Harry Grant. Gedwongen door een gevreesde huurmoordenaar terug te keren naar Amerika, gebruikt Nap zijn dubbelganger om hem het perfecte alibi te geven voor een juwelenroof aan boord van een schip.